Nästan helg

Helloo! Dagen i skolan idag blev visst lika kort som vanligt. Började 08.20 och fick bara reda på lite betyg och så, och jag är nöjd! Var till Swedbank sen på ett litet studiebesök och fick lite fika. Yummie. Gick tillbaks till skolan ett tag efter det också och bara degade med nördarna.

Ridningen igår var förresten rätt kul. Tog min lilla bebis Wendel. Han är ju så söt. Kunde dock gått bättre än vad det gjorde på lektionen. Han blev allt lite arg på mig när jag krävde lite mer av honom och det ville sig inte riktigt, men för det mesta gick han så fint så! Har dock lite träningsvärk i magen och ryggen idag av att försöka sitta ner på den skumpisen..

Fina Wendel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback