060309

God morgon! Inatt har jag sovit riktigt gott, somnade direkt när jag släckte sänglampan. För att läsa religion gör en ju riktigt sömnig, kanske borde göra det varje kväll så att jag somnar fort?

Om 50min börjar skolan och då är det dags för prov, lär väll inte gå så hejdundrandes bra dock. Men skitsamma :) Sen vid 12 slutar jag, så himla skönt med fredagar när man slutar så tidigt! Då har man ju hela dagen på sig att göra något annat. Måste hämta ut biljetterna till matchen imorgon då, och sen har jag lite mer ärenden att ta tag i. Men sen ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, har inget inplanerat alls. Blir säkert en hemmakväll, which sucks.

Nej nu är jag riktigt hungrig, dags för lite frukost tror jag minsann! Ciao!

 

Kommentarer
Em säger:

Hoppas du får en bra fredag!

Kram ,Em

2009-03-06 | 09:51:12
Bloggadress: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback