All I can do is try


Morsning korsning
! Tisdag idag alltså, och solen skiner som aldrig förr. Var riktigt härligt att vakna upp till! Det är ju så mycket lättare att klilva upp ur sängen om det är ljust i rummet.

Om en stund är det dags att åka iväg till skolan och räkna lite matte. Har bara matte-lektionen idag, så jag börjar alltså 11.25 och slutar 12.40. Väldigt lagomt lång skoldag måste jag säga. Sen efter det måste jag och Malin ta tag i våran UF-monter till Wettergrendagen imorgon. Har inte direkt förberett oss än, utan vi är minst sagt ute i sista minuten..

Nej nu vill Maggie åka, så det är väll dags att dräsa antar jag :) Ha en bra dag, ciao!

Kommentarer
Angelica säger:

åh vilken fin design :)

2009-03-17 | 14:53:01
Bloggadress: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback