Ännu en dag

Hann inte blogga något imorse, för tro det eller ej, men jag prioriterade faktiskt att läsa lite ekonomi innan jag åkte till skolan istället för att sätta mig vid datorn. Och jag måste faktiskt säga att provet imorse inte alls var så svårt som jag trodde att det skulle vara. Bara för det har jag säkert en massa fel nu, men får hoppas att det gick hyfsat iaf.

Resten av dagen i skolan var sådär lagomt soft. En från konsumentverket var och hälsade på och berättade lite om vad de sysslar med och så. Och efter det var det bara att ta cykeln och åka hem, och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på i några timmar framöver.

To make each day count

Kommentarer
Nima säger:

Så söt :)



Vad läser du för program?

2009-03-13 | 09:37:06
Bloggadress: http://www.nimpa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback