Dags att få lite sömn

Har verkligen inte blivit mycket sömn den här helgen, bara ett fåtal timmar. Så nu är det snart dags att krypa ner under täcket för att få ett par timmars välbehövlig sömn. Maggan ligger redan och försöker sova, fast det är nog inte så lätt när jag sitter här vid datorn och knappar fortfarande.. ;P

Under dagen har vi iaf inte alls orkat göra så vidare mycket. Käkat god bakispizza, kollat på Mamma Mia (eller ja, vi somnade iofs under filmen..) och sen kollat lite på reprisen av melodifestivalen. Nej nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre, dags att borsta gaddarna och sen sova!


Denna filur ska jag snart lägga mig och sova brevid, myyyysigt! haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback