Disconnect

Har varit riktigt trött, sliten och på dåligt humör hela dagen idag. Så nu vill jag inget hellre än att gå och lägga mig och hoppas på att morgondagen blir bättre. Men sämre kan den nog inte bli iaf. Men dagen har ju inte bara varit dålig, Maggan kom ju nämligen hem idag! Så hon kom förbi här och så kollade vi på film, Seven Pounds. Såg den när jag var i London också, och seriöst, du måste se den! Så bra, så mysig, så sorglig.

Nej, dags att krypa ner i sängen och försöka stänga av huvudet. Idag orkar jag inte tänka mer.

take it slow, so you know
that it's real, more than just tonight
and what if every word
escaped my mouth tonight
and I watch as the world
took its toll on my lips and my lips told my voice
that to let my mouth make prize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback