En effektiv dag

Har inte hunnit blogga något idag eftersom att jag faktiskt varit upptagen tills nu. Var ju i skolan först och hade matte, där jag nästan kände mig rätt duktig idag. Notera nästan. Sen var vi lite duktiga och skrev en ansökan angående jobb i Norge, för nu jäklar är det dags att ta tag i det också.

Efter det så har jag och min UF-kompanjon Malin varit runt i hela stan och handlat och samlat ihop alla grejer inför imorgon. Jag tror att det är ungefär 97% av alla elever som har haft UF-företag som säger att det är en jätterolig kurs, men jag och Malin kom fram till att vi blir självmordsbenägna när vi jobbar med vårat företag. Okej, riktigt så farligt är det väll inte, men nästan.

Men nu är det kanske dags att göra klart inför morgondagen, har ju en hel del kvar fortfarande.. Skit..


Surprise Me UF, oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback