Fettoklubben är igång igen

Hade ju tänkt att jag skulle vara duktig och plugga lite idag, men så blev det visst inte. Utan istället somnade jag med papprena på ansiktet och vaknade inte förens jag fick sms.. Så så gick det med det. Sen efter det stack jag och Malin till Anna och hade lite myspys. Dippade grönsaker och satt och pratade och pratade och pratade. Dock tog ju grönsakerna slut efter ett tag, så då började vi dippa popcorn och pepparkakor istället. Seriöst, det är faktiskt gott! :)

Nu är det väll kanske dags att sova snart. Är ju ändå skoldag imorgon också. Trist nog. God natt!


När du tappat dig helt, när du släcker om natten och tystnaden i ditt
Rum känns så stor att du inte kan andas
Blunda då hårt och viska att allt, allting kommer bli bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback