Framgångsrik blogg

När jag och Louise traskade ner mot stan förut idag så diskuterades det hur vi skulle bli framgångsrika bloggare som tjänar tiotusentals kronor i månaden på att sitta framför en dator och skriva några inlägg. Vi hann komma fram till tre punkter;

1. Dagens outfit! Något som många vill se tydligen? Mina kläder är dock inte värda att ta kort på och lägga ut på bloggen..
2. Sminktips, hårtips, dagens shopping.. Hallå, det behöver man ju pengar för?
3. Flytta!! Hur framgångsrik kan man bli som bloggare här i hålan där inget händer? Så en flytt till Stockholm är nödvändig!

Blev inga mer punkter på listan, men jag tror inte det behövs några mer för att jag ska förstå det redan nu; jag är körd. Mina chanser att tjäna feta stålar på den här bloggen är obefintliga.


Kommentarer
Andie säger:

Jag tror knappast att man behöver flytta till stockholm för att bli en framgångsrik bloggare och sen beror det ju på hur man räknar sig som framgångsrik, bara för att man har många läsare betyder det ju inte att man är framgångsrik. Mode, visst det kanske är intressant men det är långt ifrån alla som gillar mode, en bra blandad blogg är nog det bästa. Sen beror det även på hur man skriver om man uppmanar människor att kommentera osv.

Fortsätt blogga och lycka till.

2009-03-06 | 15:34:36
Bloggadress: http://www.upinmytree.wordpress.com
Louise säger:

På något sätt ska vi allt lyckas min vän, med eller utan Stockholm!

2009-03-06 | 18:42:57
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
Ulla säger:

Heja på. Du blir inte mer framgångsrik än vad du själv vill bli! Du och ditt tangentbord bestämmer. Själv har jag nyss börjat med bloggandet, och än så länge vill jag bara få så många besökare som möjligt. Du är välkommen att kika in på min blogg

2009-03-07 | 08:57:48
Bloggadress: http://soderen.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback