Gaah, det snöar igen!


Idag har varit en riktigt bra dag. En glad dag. Tills för en stund sen, att en syn kan få humöret att sjunka så fort är otroligt. Men det ska inte få förstöra resten av kvällen. Nej, time to put the happy face on så att säga.

Var iaf med pappa till Coop förut, vi skulle bara köpa skinka och te, men som vanligt när jag är med så blir det lite mer än så. Slutade på över 400:- och jag börjar faktiskt förstå varför han inte vill ha med mig när han ska handla.. Just det, snart kommer även släkten hit ju. Det hade jag glömt för ett ögonblick. Ska fira mig och bror min lite i efterskott sådär. Blir smörgåstårta och lite annat. Smarrigt!

Förresten har jag namnsdag idag också, jag och prinsessan Viktoria, så grattis till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback