Going to court

Good morning! Soligt idag igen, härligt! Dock kan ju all snö som kom igår ta sig i röven.. Hoppas att den smälter bort lika fort som den kom för nu vill jag har vår, vår, vår!

Vaknade redan vid halv 7 idag (3 timmar tidigare än jag tänkt gå upp..!) av att jag var supermegasnorig, inte kul! Så det var bara att gå upp och snyta sig, och sen hade jag grymt svårt att somna om igen. Men tillslut så infann sig skönhetssömnen, och nu sitter jag här och är riktigt utvilad. Ska till skolan om 50min och räkna matte en stund innan det bär av till Karlstad för att gå på rättegång. Ska bli intressant!

Det blir alltid värre framåt natten
Långt från alla ljusen, alla skratten

Kommentarer
Ulla säger:

Vad bra, skall ta och ladda ner den.

Hur lyckas man sova så länge förresten?

2009-03-24 | 12:37:51
Bloggadress: http://soderen.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback