Jag, Spotify och bloggen

Skönt att det äntligen är fredag, nu har jag hela helgen framför mig! Morgondagen ser ut att bli riktigt bra. Blir till att äta på restaurang, åka på hockeymatch (Färjestad-Brynäs) och sen troligen utgång. Ska bli kul!

Fredagskvällen ser dock ut att bli ganska mycket tristare. Har inget alls för mig, så det blir väll att sitta här, lyssna på musik och läsa bloggar. Var med pappa till Maxi nyss och tiggde till mig en Ben&Jerry glass också, så det blir väll till att sitta och tröstäta den framför tv:n och tycka synd om mig själv. Haha, det är ett hårt liv jag lever!


Kommentarer
annsan_s säger:

Visst är de skönt med fredag, men jag jobbar

i helgen.



Ha en bra kväll

Kram

2009-03-06 | 17:25:48
Bloggadress: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback