Låg självdiciplin

Hallå hallå! Hinner inte skriva så vidare mycket nu, ska nämligen åka alldeles strax. Men skolan var iaf snabbt avklarad, sen var jag ner på stan en stund med Maggan och kikade. Hittade inget kul dock, vilket kontot blev glad över. Vandrade hem efter det och sen har jag väll inte gjort så mycket mer. Skrev ju imorse att jag skulle plugga, men det har det inte blivit så mycket av.. Självdiciplinen där alltså.. Den är inte mycket att hurra för.

Nej nu är det dags att byta om och åka till stallet. Ciao!


Förresten vill jag verkligen ha vår nu!


Kommentarer
Anna säger:

JAG VILL OCKSÅ HA VÅR! NU

2009-03-05 | 17:35:33
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback