Light up, light up, as if you have a choice

Måste säga det även denna vecka, thank god it's friday! Så mycket lättare att komma upp ur sängen när jag vet att det är fredag, att jag slutar tidigt i skolan och att jag sen har hela helgen framför mig!

Idag ska jag först och främst äta lite frukost, sen bär det av till skolan i några få timmar där jag bara har riktigt tråkiga lektioner. Sen efter 12 nångång så blir det troligen fredagsfikat på Paus med de bästa. Ska bli trevligt att bara sitta och fika och prata, prata, prata och prata om allt möjligt.







Tjeho! Första lektionen är visst inställd, så nu börjar jag inte förens om två timmar! Fan, då kunde jag ju sovit längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback