Lördag

Hej! Jag sitter här vid datorn i sovkläderna fortfarande och kollar på lite hemsidor med kläder, det är så mycket jag vill beställa hem! Har blivit helt kär i ett antal klänningar på både Nelly och Asos. Jag är riktigt less på vintern nu och vill ha sommar då man bara kan ha en klänning och vara barbent, inga strumpbyxor, stövlar och jacka. Men det är väll ett bra tag kvar tills dess.

Tänkte att jag skulle gå upp vid 10 idag så att jag inte skulle behöva stressa nånting, men kom inte upp förens 11 iaf. Alarmet har allt ringt flera gånger, men jag måste ha sovit riktigt djupt för jag har inte märkt det. Ska nog ta och lägga mobilen med högsta volym på på andra sidan rummet imorgon så att jag måste gå upp.

Nej nu orkar jag inte blogga mer, utan jag ska ta och hoppa in i duschen istället och fräscha till mig. Vi hörs, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback