Måndag

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter. Är fortfarande på dåligt humör dock, men liiiite bättre än igår. Min värld är lite smått uppochner just nu, och för att citera Timbuktu "The Botten is Nådd". Men nu borde det vända snart och gå uppåt, hoppas jag. Antar att ni blir lite less på att det bara är negativa inlägg här i bloggen? Men det får det vara slut med, dags att glömma idioterna och tänka positivt istället!

Måndag idag alltså. Helgen var alldeles för kort och jag längtar redan tills på fredag. Den här dagen i skolan är lång och jag har bara tråkiga lektioner som religion och svenska m.m.. Men nu ska jag nog gå ner och äta frukost och kolla på Vakna! Med The Voice. Ciao!

Kommentarer
Anna säger:

" efter regn kommer solsken"

2009-03-09 | 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback