Måndag

Här sitter jag och är tröttare än tröttast, trots att vi gick och la oss redan vid halv 10 igår. Det har verkligen varit riktigt svårt att hålla sig vaken i skolan idag. På filosofin var det verkligen förjävligt, kämpade som aldrig förr för att hålla ögonen öppna. Så ikväll blir det nog att lägga sig tidigt igen.

Annars idag så har jag varit på arbetsförmedlingen med klassen och efter skolan var det dags för en synundersökning. Har märkt att jag börjat se sämre igen, så jag kände att det var dags att få ny styrka på linserna. Fortsätter det i den här takten kommer jag verkligen vara blind om ett tag. Inte kul.

Men nu ska nog jag och Malin kolla på film tror jag, ciao!

Är grymt sugen på muffins idag! Bild från ett storbak för längesen ;D

Kommentarer
Louise säger:

Gahh! Jag vill ha muffins!

2009-03-16 | 18:45:29
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback