Måndag

God morgon! Kul att se att det snöade lite när jag vaknade. Eller inte. Jag vill inte ha mer snö nu, utan vår tack?! Får hoppas att all snö smälter bort snart iaf.

Måndag idag då, och jag börjar skolan om ungefär 45min. Lång dag idag, slutar inte förens 15.40. Blaja. Jag vill inte till skolan, en veckas lov till hade suttit mer än bra. Men det är ju inte såå länge kvar tills påsklovet va? Tror bara att det är några veckor. Härligt, jag längtar redan.

Nej nu kurrar det ordentligt i magen, dags att gå ner och käka lite frukost tror jag minsann. En stor tallrik fil med en massa bär, frukter och krossade linfrön i, en macka med leverpastej och en stor kopp grönt te låter verkligen lockande nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback