Manhattans elite

Sitter och fryser som in i helvete just nu. Tog nämligen en dusch nyss och varmvattnet måste varit slut eller något, för det vatten som jag fick duscha i var fasen inte varmt. Men som tur var så överlevde jag iaf, bara så ni vet.

Under dagen har jag inte haft så vidare mycket för mig. Har varit sådär härligt söndagsseg idag.. Men jag masade mig iväg på en ganska lång promenad förut iaf med musik i öronen och solsken i ansiktet. Härligt! Sen har jag väll mest glott på tv, Gossip Girl och Hogan knows best närmare sagt. Och nu är det nog minsann dags att plugga in lite filosofer tror jag minsann. Ska bli såååå kul..


Helt klart en av de bästa serierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback