Nästan fredag

Då var jag hemma igen då efter en trevlig pokerkväll hos Alina. Lärde mig hur det här med Texas Hold'em (heter det så?) funkar och det var allt rätt kul när jag tillslut förstog. Eller ja, alla regler gick väll inte in i huvudet, men de flesta. Dock var jag väll inte direkt nån naturbegåvning, men jag åkte ju inte ut först iaf! Utan det var sopan Anna som gick all in med kassa kort på handen. Haha sucker. Men tack för en trevlig kväll tjejer!


Sara och Emelie

Alina och Malin

Min hög med marker blev rätt liten efter ett tag...

Anna åkte ut först och fick ligga i sängen och läsa!

Kommentarer
Anna säger:

ta dig i brasan din tönt!;) det va malin å alinas fel! daah

2009-03-20 | 17:21:54
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback