Out my dreams

Men vad har väderguden för problem? Snö? Igen?! Varför? Jag som verkligen trodde att det började bli vår, och så när jag vaknar så ser jag att det snöar utanför fönstrer. Jäkla skitväder, jäkla Sverige. Jag vill flytta utomlands, till ett varmt land! Men tur att snön inte stannar kvar på marken iaf..

Söndag idag alltså, och jag måste säga att det var riktigt skönt att vakna upp och inte vara bakis för en gångs skull. Och även veta att jag inte gjorde av med en massa pengar igår, utan att allt är kvar. Jag är stolt över mig själv som klarade att vara hemma en lördagskväll! haha. Men det var grymt tråkigt, jag älskar ju lördagar när man går upp sent, duschar och fräschar till sig, äter lite mat, kollar hur planerna är inför kvällen, dunkar partymusik hela dagen, fixar håret, sminkar sig, åker på förfest osv osv.. Nej, nästa helg kommer jag nog inte klara att sitta hemma igen.

Another night I lie awake
In woken dreams of faith and fate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback