Pokernight

Hallå hallå! Har inte bloggat så mycket idag, men har varken orkat eller haft något att blogga om. Var ju i skolan en liten stund först, sen bar det av hem. Har inte haft så mycket för mig efter det. Malin var här och packade ihop sina saker och flyttade hem förresten. Buhu, vem ska jag nu ligga och prata med om kvällarna? Det känns rätt tomt här nu ju. Nån frivillig som vill flytta in? Någon? ;P

Nu har jag iaf precis duschat, vilket mitt hår verkligen behövde. Ska gå ner och käka lite snart tror jag minsann, magen kurrar lite nämligen. Efter det så blir det pokerkväll hos Alina, ska bli kul! Jag är verkligen inte så haj på det här med poker, men jag ska nog se till att vinna ändå!


Can't read my poker face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback