Slutkörd

Herregud vad jobbig ridningen var idag! Vi var bara fyra stycken som red och vi hade dressyr där det jobbades med öppnor på volt och på medellinjen. Eftersom att vi bara var fyra så fick vi jobba extra hårt, och efteråt var jag verkligen helt slut, på gränsen till spyfärdig. Men kul var det och det gick faktiskt riktigt bra idag, vilket även Maria tyckte :)

Nu under kvällen så har jag käkat supergod mat bestående av sötpotatismos (mycket godare än vanligt mos!) och lax i ugn, duschat och kollat på Grey's Anatomy. Härligt härligt. Skulle behöva läsa rättskunskap också, men jag är riktigt trött så jag tror nog att jag går och lägger mig nu istället.. God natt!


Queen som jag hade idag, härlig polle det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback