Snart är det lördag igen


Hallå igen! Borde väll egentligen sovit vid den här tiden om jag ska kunna komma upp imorgon, men jag måste ju se till att läsa lite i religions-boken innan jag lägger mig. Har läst några sidor, men känns som att det kan vara smart att läsa hela kapitlet..

Ikväll har jag iaf inte haft så mycket för mig. Lagade en god pastagratäng till mig och pappa förut, riktigt smarrig blev den. Jag är kungen i köket! ;) Det är iaf bara jag och pappsen hemma för tillfället, resten av familjen är i Branäs och åker skidor tills på söndag. Lugnt och skönt här hemma med andra ord!

Jag, Anna och A-S bokade förresten biljetter till färjestad-matchen på lördag också, så det ska bli kul! Finns två platser kvar i bilen än, nån som ska med? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback