Söndag

Hallå! Gårdagen ja.. Vad ska man säga? Jag var riktigt taggad innan, och hos Alina var det allt kul med härliga tjejer, lite ölspel, fiiinfina kort, massa snack m.m. Sen bar det av mot Mastis och även där var det riktigt kul till en början med en massa trevliga personer. Men sen gick det bara utför utav tre anledningar som jag inte tänker ta upp här. Jag blev iaf på riktigt dåligt humör.

Var snack om nån efterfest för en gångs skull när klockan blev två, men jag var så full och förbannad så jag gick bara hem och sov istället. Bra val tror jag minsann, för jag hade nog inte varit trevligt sällskap. Orkar inte skriva mer om gårdagen nu, utan lägger upp lite bilder istället.


Hockey blev det ju först igår, här har vi Färjestad, vinnarlaget! :D

Anna står mitt i klacken och är snygg :)


Alex är ju bäst på att posa för kameran iaf!

A-S, Anna, jag och Alina

Sara, Malin och Emelie

A-S, Anna och jag :)

Det där med att inte blunda på kort kan vara lite knepigt ibland!

Kommentarer
alina säger:

haha , tredje gången gillt xD

2009-03-08 | 12:46:17
Emelie säger:

Hahaha Alex är snyggast!

2009-03-08 | 16:10:20
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback