Staden där solen alltid lyser

Hallå där! Dagen i skolan gick väldigt fort, hade ju bara matte i ungefär 50min innan vi knallade iväg till tågstationen och åkte till Karlstad. Väl där kikade vi i affärer lite snabbt innan det var dags för rättegången. Det finns så sjukt mycket kläder nu som jag vill ha!

Rättegången vi var på handlade om rattfylleri som även lett till vållande till annans kroppsskada. Det var riktigt intressant att se hur det går till, och vad alkohol verkligen kan ställa till med. Personen som körde rattfull lär väll tänka till en extra gång nu innan han dricker och sen sätter sig i en bil..

Nu sitter jag här och dunkar party-musik på högsta volym, vilket det har gjorts ända sedan jag kom hem idag. Så skönt att vara själv hemma så att man kan lyssna på så hög musik man vill utan att någon störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback