Beautiful freak

Idag är en bra dag, en sån där dag när man vaknar och bara är riktigt glad utan någon anledning. Det spelar ingen roll att det är skitväder och att jag har en massa plugg som jag måste sätta igång med. Nej jag är glad ändå, och hoppas att det håller i sig resten av dagen!

Dock är jag fortfarande rätt trött, har inte tagit igen den missade sömnen från lördagsnatten än.. Sista lektionen igår var verkligen riktigt svår att hålla ögonen öppna på, gäspade ungefär 500ggr på en timme och var riktigt nära att somna. Men liite piggare är jag idag ändå, var riktigt skönt att ha lite sovmorgon.

Men nu är det dags för frukost för mig, russinlimpan från Maxi's bageri ropar efter mig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback