Torsdag

God morgon! Idag är jag riktigt trött, hade grymt svårt att komma ur sängen och låg och snoozade i en timme. Kunde nämligen inte somna igår, hade en sån där kväll då jag bara låg och tänkte så mycket så att jag inte kunde slappna av och somna. Men tillslut somnade jag iaf, och under hela natten har jag drömt en massa och vaknat flera gånger. Så idag känner jag mig inte direkt utvilad..

Idag blir det ingen vanlig skoldag iaf, utan vi blivande studenter ska åka iväg till Karlstads universitet och gå på lite olika föreläsningar eller något. Har inte så stor koll på vad det är vi ska göra, men det blir nog kul. Skönt med lite variaton iaf :)

Kommentarer
Thomas Scott säger:

Du gillar Musik, Bild, Film, Litteratur och allt annat som har med kultur att göra. Vad sägs då om att delta och skriva inlägg i en internet-tidning bara om kultur och livsstil!



http://kulturspegeln.se är adressen till Kulturspegeln där du genom att registrera dig kan skriva egna recensioner, artiklar, åsikter och delta i debatten om din och vår kultur.



Regga, logga in och skriv... så enkelt är det!



På kulturspegeln speglar vi vår kultur!

2009-03-05 | 12:28:27
Bloggadress: http://kulturspegeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback