Tuesday morning

God morgon! Har drömt en massa mardrömmar inatt. Folk har mördat varandra hit och dit, djur har dödat varandra, stora skogsbränder har härjat och en massa annat har skett mitt framför mina ögon i drömmarna. Inte kul. Men på nått höger eller vänster så har jag lyckats sova gott ändå och känner mig helt utvilad idag, och även på bättre humör. Inga ledsna tankar här inte, bara arga.

Idag är det alltså tisdag, och helgen närmar sig sakta men säkert. Orkar verkligen inte med skolan just nu, att plugga är liksom inte min grej längre. Så sjukt skoltrött som jag är nu har jag aldrig varit och varje morgon är det lika svårt att kravla sig upp ur sängen när man vet att man ska till skolan. Jag längtar tills studenten! Är ju "bara" 93 dagar eller något kvar nu, hoppas den tiden går fort!

Men nu ska jag gå ner och äta en brakar-frukost! Har ju ingen lunch i skolan på tisdagar, så då gäller det att äta en stor frukost så att man klarar sig hela dagen. Fil, mackor, te, frukt m.m ska intas framför tv:n nu. Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback