Universitetet

Kom hem från Karlstad för ungefär en timme sen, var som sagt på universitetet för att kolla vilka utbildningar som erbjöds och lite sånt. Det var ganska ovärt faktiskt om jag får säga det själv, det roligaste var väll i princip godiset man fick utav utställarna.. Just det, Stefan Holm var ju där och snackade lite också. Det var ju.. kul.

Nu resten av dagen borde jag verkligen sätta igång och plugga. Har religionsprov imorgon, och det har jag i princip inte börjat plugga till än. Bra planering, I know. Ska lämna in en engelska uppsats imorgon också, och den går käpprätt åt helvete. Det är ju så svårt att komma på vad man ska skriva! Men det löser sig väll tillslut antar jag :)


Sådär lagomt suddig bild, min mobilkamera är kass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback