Filmkväll

Blev en hemmakväll igår iaf, så medans min syster och hennes kompisar ockuperade vardagsrummet så kollade jag på film på mitt rum och käkade glass och popcorn och drack varm oboy med lite kanel i (seriöst, det är skitgott att ha kanel i oboy!). Jag som skulle vara nyttig den här helgen..

Först blev det Slumdog Millionaire, som jag hört så mycket gott om. Alla som sett den verkar ju tycka att det är en riktigt bra film, och nu när jag också sett den så kan jag inte göra annat än att hålla med! Den var verkligen sevärd, så har du inte redan sett den, se till att göra det! Den förtjänar absolut sina 8(?) oscars!


Efter den filmen så satte jag på ännu en som jag velat se väldigt länge, nämligen Twilight. Visst, den var ju riktigt bra och så, men jag blev ändå lite besviken. Jag menar, boken är ju verkligen grymt bra, men filmen var bara bra. Och jag kan inte förstå hur folk kan tycka att Robert Pattinson som spelar Edward är snygg?! Han ser ju bara läskig ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback