Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Absolut!
Du heter: Emma
Låt som när du är ledsen sörjer till? Just nu, Forever yours (acoustic) - Sunrise Avenue
Beroende av: Mat!
Vem behöver du mest just nu: Vännerna
Vad tror folk om dig? Att jag är en väldigt försiktig och tyst tjej
Stämmer det? Haha, nej faktiskt inte.
Hur imponerar man på dig? Le, så enkelt är det.
Brukar du skratta för dig själv? Jo men det händer allt, så rolig som jag är kan man ju inte låta bli.
Vad står det i ditt andra inkomna SMS?: "Fan vad nice då blire party alltså ;) ne ja tänkte om du fortfarande ville se ps i love u..." orkar inte skriva hela.
Var bor du? Kristinehamn
Trivs du där: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit. Eller nej, cider. Eller sprit. Eller cider..
Brukar du bli för full: Jag har lovat att vara ärlig, så ja, ganska ofta.
Vad har du för mobil operatör: Three, it's the magic number..
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är, men för det mesta "Hej det är Emma" eller "Halli hallå"
Vem ringde du senast? Anna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Den jäkeln försökte övertala mig att gå ut ikväll
Antal timmar sömn inatt: 10
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Ja! För det mesta..
När blev du fotad senast: Torsdags
Hur känner du dig nu: Trött, uttråkad och på smått dåligt humör.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och blått
Vad tycker du om fötter: Uäck.
Vad saknar du: Mycket
Hade du en bra kväll igår: Nej.
Rakar du benen: Jajjemen.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent.
Har du spytt offentligt: Yes.
Är du nöjd med ditt liv: Jo men ganska, kunde varit bättre, kunde varit sämre.
Är du bortskämd: Njaa, det tror jag väll ändå inte?
Vad gör du i morgon: Söndag? Degar, sover, äter.
Vad är det värsta du vet? Spyor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Så lite som möjligt
Vad längtar du till? Riktig vår!
Har du bra vänner? De bästa
Vad använder du för shampoo? Tigi Dumb Blonde
Hur gammal är du: 19
Om fem månader: Har jag ingen aning om vart jag är eller vad jag gör. Läskigt.
Du samlar på: Pengar. Eller ja, jag försöker iaf.
Gröna eller röda äppeln: Banan
Vilken tid gick du upp idag: 12.30 ungefär
Har du sovit i din egna säng inatt: Mmm.
Har du strumpor på dig nu: Yes box, det har jag. Svarta om du vill veta.
Vad ska du göra ikväll: Sova, om syster och hennes kompisar kan dämpa sig lite.
Är det okej att gråta: Självklart
När grät du senast: Det var väll inte så längesen
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja. Det borde jag väll inte erkänna här isåfall?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, resa, resa! Och shoppa förståss.
Bär du glasögon eller linser: Just nu: glasögon. För det mesta: linser
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När klockan är för mycket
Har du piercing: Öronen.
Solar du ofta: För sällan.
Är du bra på att laga mat: Skojar du eller? Jag är ju nästa Gordon Ramsay!
Gillar du att dansa: Jag älskart.
Hur vig är du: Stel som en pinne.
Vad dricker du helst när du är törstig: Citronvatten.
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's Cookie Dough
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill göra det, men nej.
Tycker du om sushi: Oh ja
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo.
Röker du: Nyktert tillstånd? Nej. Onyktert tillstånd? Tyvärr ja.
Hur ofta tränar/motionerar du: För sällan
Senaste låt du hörde: I'm Sorry - Tommy Reeve
Vad gör du på helgerna: Sover, festar, äter, dansar, pluggar, degar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback