Vad har folk för problem?

Jag förstår inte hur vissa personer kan ha så svårt att hålla sig till sanningen? Att det kan vara så kul att ljuga och hitta på något om någon? Jag har gått runt och varit irriterad på en person i två veckor nu och varit smått otrevlig mot denna bara på grund av att en annan har snackat en massa skit. Men nu har jag bett om ursäkt iaf och det var inga hard feelings som tur var..

Nej, över till något annat. Skolan idag var tråkig, som vanligt. De flesta lektionerna känns så grymt ovärda, känns som att jag knappt behöver vara där. Sen bar det av ner mot stan där jag spenderade halva min förmögenhet på att få nya linser och betala för synundersökningen. Det sved i plånboken.

Men nu ska jag nog kanske till Maxi eller något, kylskåpet börjar bli lite tomt nämligen och jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback