Våfflor borde inte kallas för mat

Nu har jag nyss smällt i mig några våfflor, och jag förstår inte hur folk kan tycka att det är gott? Det är ju långt ifrån gott! Smaklöst, omättande och allmänt bläigt. Nej, jag föredrar riktig mat!

Ridningen var iaf hyfsat kul idag. Fick välja hästar, och självklart tog jag ju Wendel. Dock skulle Maria sätta mig på nån annan häst nästa gång, lite variation skulle det tydligen vara.. Haha, men jag gillar ju den pållen. Han är ju så duktig och gó. Red iaf mest på volter idag och lite öppna och sluta på serpentinbågar. Och jaa, det gick väll sådär. Himla skumpigt var det ju, så jag koncentrerade mig väll mest på att sitta ner.. Träningsvärk i magen lär jag nog ha imorgon iaf.

Men nu borde jag ta och hoppa in i duschen så att jag kanske hinner plugga lite mer sen innan Grey's börjar. Väldigt tveksamt att jag kommer hinna det, men men. Provet imorgon får helt enkelt gå som det går, min motivation är som bortblåst och jag orkar inte plugga mer nu.

Kommentarer
Linn säger:

Sv: hahah eller hur :)

skit bra tips..

2009-03-11 | 20:43:50
Bloggadress: http://listolpe.blogg.se/
Linn säger:

Sv: hahah eller hur :)

skit bra tips..

2009-03-11 | 20:49:05
Bloggadress: http://listolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback