Valsång och chill

Haha, jag vad ska man säga om mitt och Malins UF-möte idag? På 5h kom vi fram till att vi vill ha blått i våran monter på Wettergren-dagen. And that's it. Men idag orkade vi verkligen inte anstränga oss överhuvudtaget. Så för det mesta låg vi i min dubbelsäng och lyssnade på lugn musik (som tillslut blev valsång och åskljud..), pratade och chillade.

Resten av kvällen ska jag bara ta en dusch (känner mig grymt ofräsch för stunden!) och sen gå och lägga mig tidigt. Lyckades bara sova cirkus 2h inatt, så jag är sjukt trött just nu och har svårt att hålla ögonen öppna.


Ett ej så arbetsglatt team..

Kommentarer
malin säger:

HAHAHAHA

2009-03-01 | 18:55:25
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback