We were always meant to say goodbye

Så var denna dag snart över då, känns som att det var alldeles nyss jag steg upp ur sängen. Tiden går waaay to fast, jag hinner inte med! Studenten närmar sig alldeles för fort. Vad i helvete ska jag göra sen?! Plugga? Jobba? Hah! Som att jag kommer få något jobb..

Nej men nu ska jag gå och borsta gaddarna och sen läsa lite tror jag minsann. Förresten vill jag även påpeka att jag varit riktigt duktig och städat mitt rum idag! Eller ja, jag har dammsugit lite iaf..


Dagens horoskop för fiskarna 19. februari - 19. mars
Ödsla inte din tid på personer, som du innerst inne inte litar på. Håll i varje fall relationen på ett professionellt plan
Heh.

Kommentarer
Johanna säger:

fin blogg tjejen, du som gjort designen ?

2009-04-01 | 09:05:29
Bloggadress: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback