Blame it on the alcohol

Jävlar i berget vilken kväll det blev igår, jag hade kalaskul! Träffade bästa klassen vid drevsta och grillade och spelade brännboll, jag träffade inte bollen en enda gång, men det skyller vi på alkoholen. Sen när solen började gå ner så traskade en del hemåt medans vi som skulle vidare ut gick till Alina. Snacka om att det blev känslosamt där ett tag.. Haha herregud, även det skyller vi på alkoholen.

Vid halv 12 så ville vi iväg till mastis. Jag, Sara och Malin lyckades ragga upp några raggare som skjutsade oss. HAHAHA vilken biltur. Mina öron är nog skadade för livet av musiken och bilen var nog bland det sletnaste och roligaste jag nånsin åkt i.

Väl på mastis hade jag riktigt kul. Blev lite för mycket dricka för mig under kvällen, så minnet är tyvärr inte det bästa. Men som sagt, kul hade jag iaf!








Fler bilder finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback