Fredag

Vilken härlig dag jag haft! Har varit ute från 10 imorse tills nu vid halv 9. Var och solade i flera timmar med Malin först, och det blev hur varmt som helst! Vindstilla med stekande sol, vad kan det ha blivit, 30 grader iaf? Sen blev det lite tacos efter det och sen vandrade vi iväg ner mot hamnen och satt där och filosoferade över livet ett bra tag.

På tal om att vi satt i hamnen, nu vet jag vad jag vill ha för båt! hahaha, herregud. En miniminimini båt som det satt 3 personer i kom och gled förbi, såg så grymt kul ut!

Sen kom Amanda förbi och hämtade upp oss och så cruisade vi ut till skärgården en sväng och satt där ett tag. Mysigt! Blev lite stads-cruising sen också, och nu sitter jag här då. Ska nog fixa lite käk snart och sen duscha, luktar verkligen sol nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback