Friday I'm in love

Äääntligen är det helg, skönt! Ska sova som bara den den här helgen och bli riktigt utvilad minsann. Och bara så ni vet så gick matteprovet åt helvete idag. Det kunde inte ha gått sämre.. Men men, nu är det gjort iaf och det känns skönt!

Annie kom förbi med Dukas förut också, så den lilla sötnosen ska jag vara hundvakt åt tills på söndag kväll. Mysigt! Även Malin droppade in för ett tag sen men hon är väll inte lika rolig att umgås med som Dukas för studen. Maggan ligger minsann bara i min säng och spelar Sudoku.. haha

Nej nu dyker nog dom andra tjejerna upp snart så ska vi ta och sätta igång grillen om ett tag. Ska bli gott med käk! Ciao!

Lille Dukas förra sommaren :)

Och snart kommer dessa brudar hit! Minus Madde, plus A-S :)

Kommentarer
Hanna säger:

Åh, vad trevligt med en grill"fest". Jag var på en sådan förra lördagen och jag hade superkul :) Hoppas att ni får det roligt :D

Ha en bra kväll :D

2009-05-15 | 17:35:45
Bloggadress: http://hannanas.webblogg.se/
Anonym säger:

Tack för den bilden! XD

2009-05-16 | 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback