Hoppla


Snacka om att jag var slut efter ridningen förut.. Hade markarbete på Queen idag, och hon blir ju rätt stark så fort det kommer fram lite bommar eller hinder. Så mina armar var verkligen helt slutkörda efteråt. Lektionen var kul iaf. Hade hela ridhuset för oss själva, och hästarna fick allt galoppera av sig ordentligt på långsidorna. Alla pollarna gick och frustade som aldrig förr efteråt. Blev även en del skänkelvikning, bomserier och en hel del galoppfattningar. Kul kul.

Men nu ska jag nog ta och hoppa i säng, är riktigt trött, trots att jag sov länge idag. Så god natt!

Kommentarer
Elin säger:

Fin blogg! :)

2009-05-21 | 09:51:56
Bloggadress: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback