Kul dag i huvudstaden!

Sådär, då ska jag väll ta och berätta lite om gårdagen för er! Tåget gick vid 06.23 igår morse, och jag var enormt trött när jag steg upp vid 5 på morgonen.. Resan till Stockholm gick fort och när vi kom fram tog vi en buss till djurgården och Nordiska Muséet där vi kollade på en Fair Fashion utställning. Man blev ju lite avskräckt från att shoppa då, men det glömdes bort så fort man kom till affärerna..



Efter Nordiska Muséet tog vi bussen tillbaka och käkade lunch på Kungshallen innan det bar av till riksbanken. Där var det en snubbe som berättade lite om vad de gjorde och hur allt med inflation och deflation uppkommer och en hel del mer. Måste säg att han var bra på att göra det intressant och att tiden gick rätt fort!

När det var klart så blev det shopping i några timmar. Wiie! Studentskor var det jag skulle hitta, och efter många om och men så blev det ett par svarta! Fick även med mig en del till, vilket min ekonomi inte direkt hurrade över.. Blev en klänning, tre t-shirtar, en kjol, ett par örhängen och en bikini också :)

Sen blev det tågresa hem, och jag tror att de flesta var rätt trötta. Själv såg jag ut som en zombie som inte sovit på 3 år. Var grymt skönt att gå och lägga sig igår kväll!



Grattis om du orkat läsa hela! Nu ska jag ta och gå ner och laga ihop en delikat middag, chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback