Lång onödig lista


Visste du att jag:

( ) Är kär i någon
(x) Sagt nej till sex
(x) Cyklat utan händer
(x) Hatat kärlek
(x) Känt mig som ett as
(/) Älskar att gunga
( ) Gillar någon så att det gör ont
(/) Är höjdrädd
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
(x) Bakat sockerkaka
(x) Velat dö
(x) Ätit godis istället för att gråta
( ) Skrikit hora/bög till någon
( ) Varit hög
(x) Varit ordlös
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
( ) Varit otrogen
(/) Har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
( ) Har hostat blod
(x) Tycker om kladdkaka (vem gör inte det?!)
(x) Tror på det övernaturliga
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende
(x) Har spelat gitarr
(x) Sjunger i duschen
( ) Har sett någon dö
(x) Har skakat av nervositet
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
( ) Drömmer ofta mardrömmar
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
( ) Kastat mig framför ett fordon
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
(x) Tuggat på ett grässtrå
( ) Varit nära döden
( ) Hållit i en orm
(x) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
(/) Älskar regn (sommarregn är härligt!)
(x) Har en studsmatta hemma
( ) Gillar att städa
( ) Tror att jorden går under snart
( ) Tror på gud
(/) Är en negativ jävel
(x) Drömt att jag varit död
( ) Har aldrig druckit öl
(/) Är dålig på att säga nej
(/) Avskyr matte
(x) Är en dagdrömmare
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) Hade gosedjur som liten (har fortfarande!)
( ) Har förlorat en nära vän
( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar
(x) Ska flytta så snabbt som möjligt
( ) Skriver dikter eller andra texter
( ) Är emot abort
( ) Borstar aldrig håret
(x) Faller nästan alltid för fel personer
(/) Tycker om Britneys musik fast än du aldrig erkänner det
(/) Gillar muskler
( ) Har haft tungan i någons öra
(x) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
(x) Har gått/ska gå på bal
( ) Har rökt/röker
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) Har dansat på scen
(x) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
( ) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) Älskar någons leende
(x) Har syskon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback