Lista i brist på annat


Senaste

Låt du hörde: Drive Dead Slow - Timo Räisänen
Film du såg: Forrest Gump, en av de bästa filmerna som finns!

Mat du åt: Chili con carne

Kram: Några dagar sen

Puss: Ett tag sen.

Känslan: Uttråkad, såpass att jag börjat städa på mitt rum!

Resa: London i februari.

Glädje: De senaste dagarna när det varit så fint väder!

Dröm: Att jag var som Lisbeth Salander i Millenium serien och jagade en skum man..

Person du träffade: Marcus

Personen du pratade i telefon med: Marcus

Personen du fick sms av: Anna

Gången du var utomhus: Igår kväll

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förrgår tror jag

Saken du köpte: Hm.. det var nog mat när vi grillade.


Allmänt:

Ska bli skoj: Stockholm på fredag ska bli trevligt!

Ska inte bli skoj att: Gå till skolan imorgon.

Sparar till: Spara och spara.. Jag har ju inga pengar jag kan spara.

Pålägg som gäller: Bredbar leverpastej!

Önskar att jag var bättre på: Mycket!

Dagens dryck: Citronvatten is the shit

Vad saknar du: PENGAR!

Tre band/artister: Milow, The Kooks, Erik Hassle

Vad har du gjort idag: Chillat, städat, ätit

Brukar du svära mycket: Lite för mycket kanske

Hur tidigt stiger du upp: Inte så vidare tidigt om jag själv får bestämma

På helgerna: Har jag kul med vännerna!

Vad ska du göra ikväll: Noooo idea

Hur många timmar sover du per natt: Mellan 5-11. Det varierar mycket alltså.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Cypern-resorna (speciellt den första!!) och Göteborgs-trippen. Snacka om att jag hade en bra sommar?!

Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya blommiga kjol från Gina, så snygg!

Längd: 1.77

Byter gärna garderob med: Elin Kling, Linn Asplund m.m.

Jeans eller kjol: Jeans kan ju vara jäkligt snyggt, men kjol är ju skönare.

Senast utlästa bok: Män som hatar kvinnor, skitbra!

Mitt rum kan beskrivas som: Inte allt för stökigt för stunden, men dammigt som in i helvete.
Mig själv med tre ord (just nu): Glad, snorig, seg.

Jag tränar: Rider en gång i veckan. Ska väll börja träna på gymmet nångång i framtiden kanske.. höhö

Jag ville bli när jag var liten: Prinsessa!


Kommentarer
jossan säger:

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Fruktigt badrum" och säg vad du tycker om de fruktiga saker man kan köpa till badrummet? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-05-03 | 14:58:13
Bloggadress: http://ligon.blogg.se/
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

HEJ SNYGGING! :D

Du är inte intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :*

Hör av dig om du är intresserad.



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg! :D <3<3

2009-05-03 | 17:29:34
Bloggadress: http://takai.blogg.se/
Jasmine säger:

bilden visar vänskap :)

2009-05-03 | 20:09:23
Bloggadress: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback