Mardrömmar och plugg

Uh, hade en riktigt hemsk mardröm inatt! Drömde att jag och vännerna var på ett koncentrationsläger. Några vakter kom och hämtade oss och vi fick gå i ett långt led med en massa folk mot en gaskammare där vi skulle gasas ihjäl. Det var så stressande och läskigt, och det kändes verkligen verkligt.. Som tur var lyckades jag och Malin rymma därifrån på något sätt och överlevde!

Trots mardrömmen och allt så är jag riktigt utvilad idag, härligt! För idag måste jag verkligen ta tag i allt plugg.. Sitter och skriver på mitt future skills arbete i engelskan nu, så att jag får det överstökat iaf. Kvällen kommer iaf bli kul, för det vankas klassfest och sen utgång! :D

Kommentarer
Elin säger:

Sv: Tackar :)

2009-05-23 | 13:30:47
Bloggadress: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback