Mat & bak

Hallå hallå! Har inte orkat tagit mig tid för att blogga förens nu. Gårdagen blev iaf trevlig. Maggan ringde nämligen och bjöd dit mig på mat. Var så gott så, bra lagat Malin! Sen for jag vidare därifrån och åkte och bakade tårta, spelade buzz och kollade på film. Trevligt trevligt. Kom hem rätt sent och då hoppade jag direkt i säng, var riktigt trött!

Idag då.. Sov lite för länge och har väll inte direkt gjort något vettigt på hela dagen. Anna kom och hämtade upp mig en sväng förut bara för ett litet ärende. Sen efter att jag kom hem igen så har jag bara lagat mat och degat. Jag som skulle plugga idag.. Självdiciplinen där ja..


Denna brud bjöd minsann på smarrig mat igår!

Och sedan gjordes det tårta. Inte vår på bilden dock, våran var finare! ;P

Kommentarer
din idol :) :) :) :) säger:

hag har gerdabstinens :(

2009-05-22 | 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback