Matteprovet kan ju bara ta sig

Hallå där! Häärligt väder vi har idag, tycker ni inte? Solsken i ena sekunden och regn och åska andra sekunden. I just love it. Eller inte. Men det gör mig iofs inte så jätte mycket att det är dåligt väder, måste ju ändå sitta inne och plugga. Gick ju inte så bra för mig igår när jag skulle plugga.. Men idag ska jag snart komma igång! Eller nja, jag ska ju laga mat om ett tag, och så är det ju kanske något bra på tv.. Hmm.. Och som Malin sa, det är ju länge kvar tills vi har prov, det är ju inte förens på torsdag! ;D

Ja vad har jag mer att säga.. Fick tillbaka matte-provet idag. Det gick käpprätt åt helvete! Haha, men jag fick mer poäng än vad jag trodde iaf. Sen var jag ner på stan med Maaaalin också, snacka om att den människan kan snacka hål i huvudet på en ibland!

Nej nu ska jag gå och ge odjuren käk.. Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback