Natti natti!

Juridiska Problem måste vara världens bästa godnattsaga - jag somnar varje gång jag läser i den! Med andra ord så har det inte blivit mycket pluggande idag, eftersom att jag somnade efter några få sidor. Men men, liite kan jag ju utav det vi ska ha prov på imorgon, så det löser sig nog.

Förövrigt så kom mamma hem från USA idag och hade med sig lite presenter. Bl.a supergoda godisar som jag suttit och smaskat på framför ett sorgligt avsnitt av Grey's Anatomy. Kanske inte så smart att stoppa i sig en massa socker innan man ska sova kanske.. Men äsch, det är ju bara att jag läser några sidor i Juridiska Problem så ligger jag och sover efter några minuter iaf!

Seriöst gott godis! Varför finns dom inte i Sverige?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback