Oh it's a mystery to me

Dagens humör: Bara bra!
Dagens borde: En hel del, men idag tar jag ledigt från det!
Dagens frisyr: Utsläppt, som vanligt.
Dagens klädsel: Ljusa jeans, rosa t-shirt.
Dagens planer: Handla, duscha, äta, sova!
Dagens materiella vill ha: Pengar att shoppa för imorgon.
Dagens längtan: Helgen kommer nog bli kanon. Och morgondagen likaså!
Dagens beroende: Reese's, godiset jag fick av mammsen. Börjar dock få lite ont i magen nu..
Dagens tråkigaste: Vädret. Hallå, regn vill vi ju inte ha?!
Dagens roligaste: Nycklarna på golvet i skolan. JA, det  var kul. Krävs inte mycket för att underhålla oss ;D
Dagens person: Larsa, aka Gurun, för att han jämt ser så glad ut när han vandrar omkring!
Dagens irritation: Att mina vita skor blev skitiga när jag gick ute.. Och att jag hade plattat håret lite smått, vilket var värdelöst i det här vädret.
Dagens låt: Society - Eddie Vedder. Har haft den som dagens låt förut, men den är ju bra!

There's those thinkin' more or less, less is more,
but if less is more, how you keepin' score?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback