Sjuttonde maj

Kvällen igår blev riktigt trevlig. Mötte upp tjejerna och åkte hem till Erik där det var lite 20-årskalas. Där var det en hel del folk, och det blev grillning, försök till att snacka lite portugisiska, vattenpipa och trevligt sällskap. Och jag tror nog att Erik blev helnöjd med våran present, för vem skulle inte blivit det?! ;P


Lite folk :)

Klart att han hade tröjan på sig sen under kvällen! :)

Maggan och Anna =)

Och Madde och Tim :)

Så vad händer idag då? Jaa, Dukas och jag har precis varit på en promenad, och nu ska jag gå ner och käka lite. Mormor kom nämligen förbi med hennes supergoda köttbullar förut, så det ska bli gott! Sen skulle jag väll behöva plugga lite. Blaja.

Kommentarer
Frida säger:

Vilken fin blogg.

2009-05-17 | 18:14:14
Bloggadress: http://metrobloggen.se/hammarstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback