Skadeglädje är den enda sanna glädjen

Stog och snackade med Maggan ett bra tag förut om allt och ännu mer därtill. Hade ju en hel del att prata om kan jag ju säga. Och ojojoj vilken skadeglädje det ska bli framöver sörrni! Haha we've got big plans! ;P

Dagen i skolan var väll inte direkt något att hurra över. Klassen gick omkring med kastruller på huvudet idag för att skramla ihop 50p till poängjakten. Visst, låter väll rätt kul att gå omkring med kastruller, men det var det fan inte! Obekvämt som bara den, min nacke gillade det inte!

Men nu ska jag, tro det eller ej, börja skriva på min filosofi-uppsats om vad meningen med livet är. Får se vad jag kommer fram till..




Kommentarer
malin säger:

fuck yeah ;D

2009-05-12 | 21:53:16
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback